Sowa 1

Witam. Przychodzę  do was z ogłoszeniem parafialnym. Rozdział drugi miał pojawić się bodajże 14 czerwca, ale chyba nici z tego. Moi szanowni nauczyciele (pewnie tak samo jak wasi) obudzili się na dwa tygodnie przed zakończeniem roku szkolnego i prawie na każdej lekcji słyszę, że "napiszemy kartkówkę jeszcze z tego, tego, tego, a tego i tamtego jest poprawa z tego" i człowieka, aż szlag trafia. Niestety spadł na mnie ogrom nauki (opłaca się, bo dostałam ładną piąteczkę za sprawdzian z chemii ;P) i niestety rozdział nie jest jeszcze napisany. A nawet gdybym zdążyła z napisaniem, to nie wiem czy na czas miałabym go zbetowanego. Swoją drogą, rozpoczęłam współpracę z betowanie i swoje pracę będę wysyłać Taimi. Zobaczymy jak to się wszystko potoczy. Tak więc spodziewajcie się następnego rozdziału ładnie sprawdzonego. A kiedy go dodam? Prawdopodobnie po 21 czerwca. Oczywiście, może pojawić się wcześniej, jeżeli oczywiście znajdę czas na napisanie. Bardzo na to liczę, więc trzymajcie kciuki!
To chyba wszystko, co chciałam wam przekazać, w razie czego będę na bieżąco informować w tej Sowie lub informacjach po prawej stronie.
Pozdrawiam wszystkich!

ps. Już wiem, już wiem, już wiem, nowy rozdział gdzieś w czwartek-piątek :)

1 komentarz:

  1. Ja się poniekąd cieszę z takiego obrotu sprawy, gdyż muszę jeszcze nadrobić nowe wersje prologu i rozdziału pierwszego. A sama mam mnóstwo nauki i nie nastąpi to prędko.
    Pozdrawiam i życzę owocnej nauki:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo