Sowa trzecia

Witam was kochani, przychodzę z kolejną garstką informacji. Maturkę mam napisaną, ustne zdane, teraz czekać do końca czerwca na wyniki. Póki co mam wakacje, więc tak jak zamierzałam, mam zamiar skupić się na blogu. Ankieta zakończona, według większości powinnam spróbować dokończyć tą historię. I tak też właśnie zrobię... 
Zaznaczam jednak, żebyście liczyli się z tym, że tak długa przerwa od pisania i skupienie się raczej na dość ścisłych przedmiotach, nie pomogła w rozwijaniu mojej wyobraźni, a pomysły które miałam, poszły się już dawno kochać. Nie wiem jak to wyjdzie, nie wiem co z tego wyjdzie i jeśli będzie mi się źle pisało i będę miała z tym opowiadaniem problemy, to z nim skończe i zamiast tego rozpocznę coś nowego. Nie jestem masochistką, nie lubię się meczyć i dołować, że coś mi nie wychodzi. No przepraszam :)
Ale postaram się coś z tego wyskrobać, może jednak źle myślę i ta przerwa wcale nie wyszła mi na gorsze. Zobaczymy jak zacznę, myślę, że niedługo coś tu powinno się pojawić w tej kwestii. Będę was informować na chacie na blogu. 
Muszę też zagadać do swojej bety czy nadal się tym zajmuje i będzie chciała dalej mnie poprawiać, no i może też nowy szablon, jeżeli wyjdzie mi coś z następnego rozdziału i będę miała pomysły na kolejne? No zobaczymy.
Póki co, życzę wam udanego końca roku szkolnego, a ci co mają już wakację tak jak ja, to miłej zabawy ;P

4 komentarze:

  1. Ja będę mieć wakacje aż albo dopiero w piątek o tej porze. Niby matura i wcześniejsze wakacje, ale póki co nie czuję tego. A potem też będę musiała się zabrać za swoje opowiadanie i poczytać zaległości, bo oczywiście znów sobie ich narobiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... to chyba ja jestem jakaś dziwna, bo uważam, że to ścisłe przedmioty bardziej rozwijają wyobraźnię... cóż, nieważne :D
    Miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maturkę pewnie zdałaś śpiewająco! Tak z ciekawości, (soul polonistki), jaki temat z polskiego pis? :D
    Niecierpliwie czekam na kolejny rozdział. Ufam,że mimo wszystko pomysły wrócą <3 Wierzę w ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ♥
    Yep, to znowu ja. To tylko ja. Czekam niecierpliwie na twoje wielkie powstanie! ♥ I nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo